Bolest šíje, bolest krční páteře

Bolest krční páteře je obvykle způsobena porušením normální struktury a funkce páteře v krční oblasti. Mezi běžné příčiny bolesti krční páteře patří napětí a křečovité stažení svalů v krční oblasti, špatné držení těla při stoji nebo při sezení, stress, opakované pohyby hlavy a krku, traumatické zranění, jako jsou whiplash úrazy, degenerativní změny páteře související s věkem nebo onemocnění jako například osteoporóza. Bolest krční páteře může být závažná a ovlivňovat každodenní aktivity.

Je možne použit trakční jednotku Triton k uvolněni napětí v oblasti krční páteře?

Ano, trakční jednotka Triton může být použita k uvolnění napětí v oblasti krční páteře. Trakční terapie se používá k šetrnému mírnému roztažení páteře a uvolnění tlaku na nervy a diskové struktury. Triton je jedna z mála dostupných trakčních jednotek a může být účinná při léčbě bolesti krční páteře spojené s kompresí nervů nebo diskových struktur. Je však důležité, aby byla terapie prováděná pod dohledem terapeuta, aby byla správně nastavena a přizpůsobena potřebám každého pacienta.

Léčba trakcí probíhá vleže na speciálním lehátku, střídavý tah a uvolnění je řízeno po nastavení potřebných parametrů počítačovým sofistikovaným programem. Doba trakce je 10 -20 min, podle aktuálního stavu pacienta a následuje odpočinková fáze vleže 15 min. Trakce doporučujeme při akutních bolestech co nejčastější, ideálně 3-4x týdně do odeznění potíží, nebo preventivní ošetření 1-2x týdně celkem 10x. Cena za jedno ošetření je 500,- Kč.