Skokanské koleno

SKOKANSKÉ KOLENO = tendopatie ligamenta patellae,  „Patellární tendinitida“

Bolí vás koleno po zátěži sportem? Nebo už dokonce v průběhu zátěže, při běhu a doskocích? V horším případě máte již bolest v klidu? Tak je velmi pravděpodobné, že máte tzv. SKOKANSKÉ KOLENO.

Není to zánět, jak se dříve uvádělo, ale jde o chronické onemocnění šlachy, proto nově k léčbě přistupujeme jako k degenerativnímu onemocnění. Pokud chcete nadále sportovat, je třeba začít léčit koleno co nejdříve. Neléčené onemocnění vás omezuje ve sportovních aktivitách, pro bolest to prostě nejde, a může dojít až k prasknutí patelárního ligamenta.

Jak a kdy léčit? Co nejdříve se potíže vyskytnou.

Mezi nejefektivnější léčbu skokanského kolene patří léčba rázovou vlnou, ale aby se dosáhlo 95% úspěšnosti, musí se aplikovat kombinace FOKUSOVANÉ RÁZOVÉ VLNY a RADIÁLNÍ, 3-10x podle stádia onemocnění a dalších faktorů.

Léčbu rázovou vlnou kombinujeme s EXCENTRICKÝM TRÉNINKEM, TEJPY. Individuálně doporučujeme vhodnou  míru zátěže a zdravou životosprávu.

Správně vedenou, komplexní a včasnou terapií jsme schopni v mnoha případech odvrátit chirurgický zákrok.