Úponové bolesti, šlach a svalů

Úponové bolesti vznikají při sportu rekreačním, vrcholovém nebo z nevhodného přetížení pohybovou aktivitou. Svalový úpon je místo, kde přechází šlacha v kost. Je to velmi zranitelné a citlivé místo. Úponová bolest (=entezopatie) vzniká při opakovaném přetěžování svalu či svalové skupiny nadměrným tahem. Dochází tím ke vzniku mikrotrhlin, které se hojí jizvou a v pokročilém stadiu dochází až ke vzniku drobných kostěných výrůstků, osteofytů. FOKUSOVANÁ rázová vlna je schopna proniknout přímo na postižené místo (úpon) a zahájit regenerační proces. RADIÁLNÍ rázová vlna odstraní trigger pointy ve svalech a touto kombinací dojde k úplnému ošetření. Čím dříve dojde k ošetření entezopatie, tím rychleji se úleva dostaví, často již po 1-3 ošetřeních. Při chronických obtížích je potřeba ošetření více.

Klinika rázové vlny Pardubice je výsledkem mnohaletých zkušeností prim.MUDr.Lenky Šuglové a Táni Spilko v oboru rehabilitace, fyzioterapie a léčby pohybového aparátu.

Naše služby

Léčba fokusovou rázovou vlnou
Léčba radiální rázovou vlnou
Léčba kombinovanou rázovou vlnou