Léčba rázovou vlnou

Jedná se o neinvazivní, bezpečnou a vysoce účinnou terapii ​, která navozuje a urychluje hojení svými mechanickými a biologickými účinky na buňky. Stimuluje regeneraci a reparativní procesy v kostech, vazivu a jiných měkkých tkáních. Je vhodná zejména pro subakutní a chronické problémy.

Zjistěte níže, zda je pro Vás léčba rázovou vlnou ideální

Každý člověk má právo na život bez bolesti

Jak léčba rázovou vlnou funguje?

Léčba rázovou vlnou je nejmodernější a nejrychlejší léčba bolestivých poruch pohybového aparátu. Urychluje v poškozené tkáni hojení převážně stimulací metabolizmu buněk spolu s výrazným zlepšením lokálního prokrvení
Svalové spouštěcí body jsou zatuhlá místa, kterou jsou nejčastější příčinou akutní a chronické bolesti pohybového aparátu. Příčina bolesti začíná mechanickým poškozením nebo přetížením svalu. Můžete se tak stát i obyčejným dopadem při skoku, nesprávným spaním, nesprávným sezením, nápřahem při hraní tenisu nebo golfu.
Svalové spouštěcí body mohou přetrvávat ve svalech i několik let. Principem masáže je především lokální zlepšení metabolismu a mikrocirkulace, odplavení mediátorů bolesti nervového systému, snížení neurosvalového napětí a lokální protažení svalů.

Jak probíhá léčba rázovou vlnou?

Před vlastní léčbou se pohmatem nebo pomocí aplikátoru lokalizuje bolestivé místo, kam se aplikuje ultrazvukový gel k zajištění cíleného a bezbolestného přenosu energie rázové vlny a zamezení ztrát energie během přenosu. Následně pak aplikátorem přenáší rázovou vlnu a pohybuje aplikátorem nad bolestivým místem.

Jak dlouho probíhá léčba rázovou vlnou?

Jedna procedura rázovou vlnou trvá většinou 10 až 15 minut. Obvykle je nutné 3x až 5x opakovat v týdenních intervalech. V případě, že nedošlo k úplnému odeznění bolesti do šesti týdnů od poslední léčby rázovou vlnou, se obvykle navíc provádí ještě 1-2x.

x-razova-vlna-shock-therapy-cz.png

Jaké problémy jsou vhodné pro léčbu rázovou vlnou?

Kdy nelze provést léčbu rázovou vlnou?

• ozařování ošetřované části 1 rok před léčbou rázovou vlnou
  • obstřik ošetřovaného místa 1 měsíc před léčbou rázovou vlnou
  • užívání preparátů s účinkem proti srážlivosti krve
  • hemofilie